niedziela, 14 kwietnia 2013

Nowości...

No i tak wiosna przybyła.Ciepło nas zaczyna powoli otulać,słonko nas rozpieszcza,i u mnie w pracy kocioł się zaczyna.Czasu zabrakło w tym tygodniu na cokolwiek,bo w pracy kocioł i po pracy niespokojnie:)Ale cóż moja wiosna ,takie uroki mi właśnie ofiarowuje.Co nie znaczy ,ze narzekam-o nie! Wręcz przeciwnie.Dopiero teraz czuję ,że zyje:)Troszkę nowego towaru w tym tygodniu przyszło ,więc co nieco pokaże:)Jeśli chodzi o nowości  to wprowadziłam już w tym tygodniu okulary i koszulki bokserki.Koszulki ,zresztą moje ukochane.Mam ich już mnóstwo i co roku z uporem maniaka wyszukuję nowe wzory.Tym razem mamy prążkowane w kolorach neonowych

I oczywiście buty,butki i buciki:)

Srebrne trampki-hit totalny i wśród młodych i wśród tych starszych.Z jeansami wyglądają swietnie:)

Oraz balerinki na malusim koturenku.Ja wybrałam trampki-a Wam które bardziej przypadły do gustu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz