czwartek, 4 kwietnia 2013

Mam zaszczyt zaprosić na otwarcie:)

Tak ,tak to tylko ja ,albo aż ja.Ja i mój drugi blog.

W przeciwieństwie do obcasem kreślone ten blog nie będzie polityczny ,nie będzie zmęczony wariactwami.Będzie za to o tym co w trawie piszczy....A dokładnie co piszczy na półkach sklepowych ,co piszczy w modzie.Znajdziecie tu produkty ,które sprzedaję w moim punkcie handlowym.A jest tego dużo i różnorodnie.Stąd zresztą pomysł na tego bloga.nie lubię mieszać polityki ze szpilkami.Na facebooku znaleść mozna u mnie troszkę zdjęc butów które sprowadzam do sprzedaży,ale prócz butów można u mnie dostać takie rzeczy jak torebki,bizuterię ,apaszki,bieliznę oraz artykuły dziecięce.A nawet książki.Tak więc jest dużo ,jest różnorodnie i po to właśnie to miejsce.By nie popaść w samozachwyt i nie być totalnym egoistą,będę tu również zachwalać ,bądz krytykować różne miejsca i sklepy.Popiszę troszkę o modzie,nowinkach i sposobach na niedrogie podreperowanie swojej szafy,i wyglądu na wakacje.Znajdziecie tu też wypowiedzi wielu fajnych osób które piszą na tematy modowe.Będą informacje o Swapach - wymiankach ubraniowych.Będą konkursy.Tu również będzie można pomóc dzieciakom z rodzin zastępczych.

Ale wszystko powoli i na spokój.Póki co dokonuję uroczystego otwarcia ,i zapraszam:)


1 komentarz:

  1. Nie mogło mnie na otwarciu zabraknąć :) Z niecierpliwością czekam na posty.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń